خرید و دانلود{کنترل کیفیت، تاریخچه آن و نمودارهای کنترل و بررسی شرکت ساپیا، تشکیلات سازمانی و مونتاژ آن}

کنترل کیفیت، تاریخچه آن و نمودارهای کنترل و بررسی شرکت ساپیا، تشکیلات سازمانی و مونتاژ آن|30020155|yo|کنترل کیفیت, تاریخچه آن و نمودارهای کنترل و بررسی شرکت ساپیا, تشکیلات سازمانی و مونتاژ آن
بهترین فایل قابل دانلود و دریافت با موضوع کنترل کیفیت، تاریخچه آن و نمودارهای کنترل و بررسی شرکت ساپیا، تشکیلات سازمانی و مونتاژ آنقابل مشاهده می باشد

فرمت فایل: word



تعداد صفحات: 53









فهرست مطالب



• مقدمه



* فصل اول: کنترل کیفیت



چرا کنترل کیفیت



تاریخچه کنترل کیفیت



نمودارهای کنترل



تخمیر کارایی فرآیند



* فصل دوم: شرکت سایپا



تاریخچه سایپا



تشکیلات سازمانی



* فصل سوم: خط تزئینات مونتاژ



فرآیند مونتاژ



کنترل کیفیت فرآیند مونتاژ



* فصل چهارم: یک طرح نمونه گیری در خط مونتاژ



نمونه گیری



پیشنهاد















مقدمه



این تحقیق چکیده ایست درباره موضوع "کنترل کیفیت آماری ، تاریخچه آن و شرح مختصری درباره انواع نمودارهای کنترل" و در ادامه "تاریخچه شرکت سایپا ، تشکیلات سازمانی آن" همچنین گزیده ای از فرآیند مونتاژ در قسمت تزئینات پراید و نحوه کنترل کیفیت آن و در انتها یک طرح نمونه گیری و بدست آوردن حدود کنترل جهت استفاده برای تولیدات آتی به همراه تمهیدات لازم جهت بهبود کیفیت در فرآیند مونتاژ.











«فصل اول: کنترل کیفیت»





چرا کنترل کیفیت



امروزه پرداختن به کیفیت نه یک نیاز بلکه بقای هر سازمانی بوده و این باور که کیفیت درسایه اندیشه و تغییر می باشد ، اصلیست مسلم. مشتری گرایی و مسئولیت در قبال محصول از دلایل اصلی پیدایش تضمین کیفیت بعنوان یکی از استراتژیهای مهم تجاری محسوب می شود و دلایل گوناگونی برای چنین نگرشی وجود دارد که می توان از میان آنها به موارد زیر اشاره نمود:



1 ارتقاء سطح آگاهی و شناخت مصرف کننده نسبت به کیفیت و عملکرد کیفیت



2 مسئولیت در قبال محصول



3 افزایش هزینه نیروی کار ، انرژی و مواد اولیه



4 تنگتر شدن عرصه رقابت



5 بهبودهای قابل توجه در زمینه بهره وری با به کارگیری برنامه های مهندسی کیفیت



بخشی از این استراتژی تجاری ، برنامه ریزی کیفیت ، تجزیه تحلیل و کنترل است که به طور مستقیم بر کیفیت اثر می گذارد و باعث می گردد تا میزان درآمد ، بازده سرمایه گذاری و به طور کلی درآمد سازمان افزایش یابد.



بیایید یاد بگیریم که کیفیت مجانی و سود آور است.







اگر عمق دانش کارکنان از فرآیند افزایش یابد کیفیت دست یافتنی و رو به بهبود است.



یک نکته اصلی را باید همیشه در مورد یک محصول در نظر داشت وآن این است که محصول باید خواسته های افرادی را که از آن استفاده می کنند را بر آورده نماید. با توجه به این نکته کیفیت یعنی شایستگی جهت استفاده و این شایستگی به معنای توانایی فراورده کردن ماده اولیه با حداقل قیمت ، دور ریز و دوباره کاری.





































































مطالب دیگر:
سنگهاي رسوبي جلسه دوّمسوادوفرهنگ آماریسوپر شارژ و پرخورانیسوپروایزر آموزشی بیمارستان قمر بنی هاشمسوتی های طب نوینسوخت LNGسوختگي هاسونامی چیست وچگونه بوجود می آید؟سونو تراپیسه مفهوم اساسیسیاست بین الملل، روابط بین الملل و سیاست خارجیسه وظيفه مربوط به ساختن استراتژيسی ام ام اسسی پی یوسی سی یوسیاست بین الملل، روابط بین الملل و سیاست خارجیسیاست و حکمرانی مطلوب در ورزش بانوانسیاست های جمعیتی 1سیاست های حمایتی تولیدی و صادراتی ایران از محصولات پویاسیاست های کلی نظام در حوزه محیط زیست ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامیسیب زمینیسیتم عامل موبایل 1سیر آراء در تربیتی غرب رشته علوم تربیتیسیرتکامل برنامه ریزیسیری در نظریات و جریانات فرهنگیسیستم مدیریت سبد پروژه ها